Effe een leuker onderwerp. Dat gezemel over gewichten komt me wat zwaar op de maag liggen.
Le Neuf Heures van Le(euwarden) staat na 2 jaar weer op stapel en de verschillende teams zijn zich aan het warmdraaien. Vraag is alleen wie rijdt waar
met welke auto?!
Welke rijders hebben nog geen stoeltje?
Wat wordt er aan steekpenningen betaalt en aan wie?
Ik zou zeggen brand los!
Zelf zou ik het liefst met een bullig bakkie rijden
goh mischien wel een nieuw team gung ho of twee meter de lucht in
Willem
Is een Lola B98/10 bullig genoeg Willem .
En dan erbij je staat ingeschreven bij Team Virage
Ik heb trouwens naar de Contract Recognition Board geschreven om je aan het contract van één vanille jenever/Boswandeling per Heat te houden.
Greetz Gert: Die nog even wat lood op de bodymounts gaat plaatsten voor de wegligging daar hij zo lekker van .
Gert heb je Geert weten te contracteren? Kijk Willem in jou team zal nog een paar vergaderingetjes nodig hebben
is dit bullig genoeg? (look at the avater)
Trouwens ik vind de Lola erg mooi, maar zag toch de Deense vrienden met een nog veel bulligere bak, namelijk een wel erg bekende Maranello.
Zie er naar uit, back to the old days
Een stoeltje kost geld. Vraag is alleen wie zal dat betalen?
Het Team? of moet de rijder zich inkopen.
Dan is er nog de vraag of de rijder betaalt wordt voor zijn diensten. Additionele service contracten voor technische werkzaamheden kan de
totstandkoming van een rijderscontract vergemakkelijken.
At the highest bidder is...........?? Check avatar Justme!
Cheers
Zijn bolide is afgefikt als je zijn avatar mag geloven.
Ik heb al een erg sterke rijder voor de Zondag ingehuurd. ( Geert Mertens)
Als dan Willem er nog bijkomt met zijn technische gave dan denk ik dat we een kans maken op een podium plaats.
Al met al dus een redelijk sterk Team.
Dus Willem mocht je toch nog over gaan naar een ander Team, ik hoop dat ze veel geld hebben om je dorst te kunnen lessen.
Nick ik vind dat een erg mooi Bullig bakkie!!!
kun je er ook koffie uit drinken?
Greetz Gert : Ik moet even mijn sponsor raadplegen wat het budget is voor Luewarden :
koffie, cappuchino, tot senseo........... It comes fully loaded
Je kent het wel bij RFH; weinig geld dus de rijders zijn bij ons niet betaald, eerder andersom
De Viper staat nu bij Tamar's body-shop, hij moet even iets breder, het chassis staat bij het RFH Development Centre, de versnellingsbak ligt bij
Kloppenburg Technologies en de verlichting wordt wederom verzorgt door Inaebnit Lights.
Daar is een Team aan de gang, vinden wij het dan gek dat we er niet van kunnen winnen.
Maar ik merk nu dus ook dat mijn ster rijder Willem Bullig Bakkie Kloppenburg bij de concurent aan het werk is.
Hij is toch geen trainings contract aangegaan met RFH Hé Nick want dan hebben we een probleem
Greetz Gert: Die weer even gaat werken voor de patron
die de geniale kunsten nodig heeft van Grandmaster Willem
You need a bully person to build a bully car!
Aan zo'n Viper moet nogal wat getest worden wil die het kunnen opnemen tegen Lola's en Bentley's en Audi's
Niet om het 1 of ander maar er is de laatste 2 jaar natuurlijk zo gigantisch veel veranderd als het gaat om de setup van chassis, banden sleper en de body dat als jer 2 jaar uit geweest bent je weer
helemaal van voren af aan moet beginnen
Ik moet echt alle zeilen bijzetten om te snappen waar die prutsers van RFH mee bezig zijn. Nou ja.... dat houdt het leuk.......toch
Leef je uit bij Team Virage, maar nee hij gaat weer bij die prutsers aan de gang.
En val me niet aan hé Willem want het zijn je eigen woorden die ik hier herhaal.
Maar ik heb de boodschap begrepen en weet dat er weer 2 stoeltjes vrij zijn bij Team Virage.
Want ik heb van Remco gehoord dat het niet zeker is dat hij komt i.v.m. de gezondheid van zijn Vrouw.
Grote Meneer van het OC, Mag ik ook alleen starten, want ik heb geen rijders voor de zaterdag dan ikzelf .
Zondag is het geen probleem, dan zijn er een stel landgenoten die het wagen om naar het hoge noorden van Nederland te reizen.
Greetz Gert: Die maar een hoge boom gaat zoeken en er zijn Slotrace koffer in gaat hangen.
goh willem wat levert dat nou op bij rfh(buiten de hoofdpijn)
Kijk het is altijd leuk om met een team te rijden die eigenlijk geen identiteit heeft en continu op zoek naar zichzelf. Op dit moment is het heilige woord ineens Racing For Holland. Alsof we voor Holland rijden... Anyways: Als het aan mij ligt is het tijd voor een nieuwe naam... je moet natuurlijk wel op zoek blijven
Practice what you preache!: A man's got to know his limitations! Know yours!
Voor binnenlandse races staat de H voor Hotslot, in het buitenland Holland. Goh, je moet ze ook alles uitleggen als ze na jaren van afwezigheid weer
terug zijn
Het bullig bakkie waar we mee gaan beuken (hopen dat dat goed gaat) schreeuwt om een nieuwe naam. Natuurlijk staat'ie nog in de schaduw van ons eerdere monster Red painted Panoz.
Racing For Slut (RFS)
Slut Racing Holland (SRH)
Slut Motorsport (SM)
You name it!
Persoonlijk ben ik natuurlijk altijd nog voor Crash & Burn
Het is weer zover, goed gereden in Moers en kreeg meteen een functie binnen RFH en probeert nu al het zaakje over te nemen
Some American raw power up in Leeuwarden again..... Can be a lot of fun.................or not.
Als we nou backbone hebben Wim laten we de Dome thuis, zodat we, als het niet wil, really Crash & Burn.
It's time to bite the bullit. A raw V8 American Bull against those streamlined, knee high, [Censored] LMP's. Couldn't have more fun then that
Jij hebt zeker ook een Maranello op je plassertje laten tatoeeren
En een Tracktor op je zak om je uit de stront te laten trekken
Neem AUB je Koeltoren mee naar Leeuwarden, dan kan ik hem invriezen
Willem is weer terug en hoe!
"Crash en Burn" opmerkingen schallen weer op luide toon door het clubpand. Je ziet direct weer zijn invloed op het team RFH. Er wordt op zijn
initiatief (leiding zal ik het nog maar niet noemen) een echte beukbak gemaakt voor de race in Leeuwarden. Veren of geen veren is de hoogoplopende
discussie in het team. Sommige rijders willen of kunnen daar niet goed mee overweg. Dat wordt nog wat om tijdens de wedstrijd de veren te vervangen of
aan te brengen. Worden de piststop op eens een echte dimensie in slotracen, net zoals bij onze grote broeders. Trainen heren, met de stopwatch (en
brandblusser).
Op onze beurt zal het DVR team van geestelijk vader Philip, gaan trainen op het ontwijken c.q. voorblijven van de beukbak. Wellicht kunnen we dat
gelijktijdig doen met RFH. Jullie de pist in, voor de veren. Wij de pits in voor een nieuw auto-onderdeel of zoiets als Audi heeft toegepast in
Lemans; een praktisch gehele nieuwe achterkant inclusief aandrijving en motor.
DVR van Philip zul je denken!?? Ja, want ook al is hij er niet fysiek bij aanwezig, zijn geest waart wel degelijk rond. Dus wees gewaarschuwd.
Pas op Willem, het zal snel worden
als je in de verte DVR ziet verdwijnen
kunnen wij in de pits een nemen.
Hoi jongens, long time no see!
Ik ben nu met andere dingen bezig, maar ben net een weekje naar Spanje geweest en daar hebben ze toch op elke straathoek van die mooie slotrace
spullen te koop en dan begint het toch weer wat te kriebelen
Misschien heb ik wel even tijd om ergens af en toe een leeg zitje in te vullen, als de mensheid tenminste nog vertrouwen heeft in mijn
"stuurmanskunst"
Groeten
Dieter
Hoi Dieter
Aan jouw stuurmanskunsten heb ik nooit getwijfeld en bied je dan ook een stoeltje aan in het Team,
mocht je de stap wagen dan rijd je mee met een All Belgium Team in de LMS
Samen met een ex reserve Belg en Geert Mertens.
Ik ben trouwens nog bezig om een vierde sterke rijde te contacteren.
Wij rijden met een: Lola B98/10
De Lola moet enkel nog velichting en het interieur krijgen en is dan volledig klaar.
Op 11 en 12 December is er de Befaamde
9 uurs van Leeuwarden,en
wij hebben nog twee stoeltjes vrij.
Greetz Gert.
P.S. Het stoeltje word aangeboden door de hoofdsponsor
nou maar hopen dat er achterruitverwarming op zit
geeft dat niet veel drag?