Uitslagen 1 ste vrij training LMS R1, zondag 7 maart
Enkele LMS rijders hebben afgelopen zondagmiddag de baan verkend bij MRCL.
De omstandigheden waren goed; medium grip, veel trainingstijd, goede koffie, gyros broodjes, hartelijke ontvangst en redelijk warm gestookte ruimte
waarvoor onze dank.
Robert Baas en ik hebben aardig wat rondjes afgelegd op de banen twee tot en met 5. Mijn set-up, zacht met chassisveren en SG 35 banden. Tijden rond
5,90. Robert ging daar nog enkele hondersten onder, met de volgens nieuw reglement gemodificeerde F Modena 360. Ook Hans Lanting met F 360 reed
vergelijkbare tijden.
Om te kijken wat er nog in mijn auto zit heb ik Hans, Johan en Wytse een paar rondjes laten rijden. Wow, even slikken 5,73 en wellicht nog wat sneller
indien ik mijn auto niet dringend weer had opgeeist. Robert heeft nog wat getest met de set-up. Is uiteindelijk toch weer teruggekeerd naar het oude
vertrouwde.
Tot zondag, ik ben laat en hoop dat Tamar de kwalifikatie wat ophoudt
Henri van Gool
o was er een training?????/
Hallo Flugel...
tsja bij sommige posts moet je een beetje tussen de regels door lezen.
"Vrije" training betekend dat Henri zo "vrij" is geweest om Hans te bellen of hij op zondag langs mocht komen
"Enkele LMS'ers" houdt in dat Robert genoeg getraind heeft voor het hele Team DVR
"Tijden rond 5,90" betekend dat alhoewel nieuw bij DVR Henri al heel snel heeft geleerd niet het achterste van z'n tong te laten zien:P
De 5,73 die er ff´tjes door Wietse met Henri's Porsche werd gereden geeft aan dat het er hard aan to zal gaan volgend weekend. Pole position
tijdens de laatste LMS sprint race was voor Nick met een 6,67!
En dat was met een ultra lage LMP. :o
Kort om doorsleutelen dus
Greetz Gert : Plopperde Plop
Het was wel trainen maar geen trainen tussen de regels
ok........
Het was trainen tussen de witte lijnen,
en af en toe een boarding
Greetz Gert : Die een strak trainings schema heeft gemaakt voor komende Zaterdag en nog eens
Ach jongens, Hernri en ik hebben gewoon 2 setjes banden "opgerookt" zodat jullie vanaf de eerste tot de laatset minuur lekkere grip op de baan
hebben.
kan je lekker rijden en testen.
Maar het was zeer gezellig Leeuwarden.
Jammer voor Hans dat de (volgens Tamar zo als het zijn moet) Modena na meeting ook te laag bleek te zijn. Dit bevestigd mijn vermoeden dat een GT3
Eigenlijk op maximaal 46 mm zou moeten staan, i.p.v. de nu geldende 47 mm.
Tot zaterdag en zondag allemaal, Robert.
Ach bekijk het maar zo.....
Hoge bomen.....
Tamar
Ohw jeeh.. henri en robert .. trainen nog meer voor de race.. Oeeeh.. Nick Je moet nog meer gaan sleutelen!!!
Vrijdag avond vond dan de eerste "officiële" Vrije training
plaats.
Een paar doorgebelde rondetijden geven aan dat er:
A meer grip is dan afgelopen oktober
B Het weer sneller gaat.
Snelste tijden baan 4:
Matchbox AudiR8 (klasse 1) 5.64
RFH Corvette C% (Klasse 3) 5.84
Beide tijden neergezet door Nick de Wachter.
gelukkig kan hij maar met één auto tegelijk rijden
Morgenavond na de zaterdag training meer nieuws
Greetz
Tamar
Johan Post met de Modena van Eddy
5.63 op een koude baan
Hoe laat moet ik daar zijn zondag?
Waar staat het tijd schema?
Onno.